niedziela, 24 marca 2013

Szał Flag cz.2 i cz.3 + moja impreza urodzinowa

No to kontynuuję Szał Flag.
Niestety wczoraj nie mogłam dodać posta, bo miałam imprezę urodzinową.
Dlatego dodaję obie flagi i parę zdjęć moich "modelek".

Pierwsza flaga USA.
Do tego potargane jeansy w takim trochę rock'owym stylu.


Druga to flaga Wielkiej Brytanii.
Taki luźny i romantyczny styl.



Natalia
Ma taki sportowy, trochę marynarski styl.
Bardzo podoba mi się apaszka.


Julia
Ma taki imprezowy styl.
Nie widać na zdjęciu, ale Julia ma czarną, mini spódniczkę.
Jak dla mnie bardzo pasuje do tego ta bluzka.
Jest też fajnie podwinięta.


Madzia
Ma wszytko w jednym kolorze.
Bardzo mi się podoba to połączenie.


Patrycja
Ma jasny kolor spodni i ciemny bluzki.
Uzupełniają się jak yin-yang.
Na bluzce jest nadruk dodający tej bluzce imprezowego look'u.


Justyna
Ma na sobie wełnianą tunikę.
W geometryczne wzory.



Teraz prezenty jakie dostałam od dziewczyn.
(nie pokazałam wszystkich)

Od Patrycji dostałam rzemykową, zieloną bransoletkę ze srebrnymi koralikami.
Myślę, że jest ładna, ale sami oceńcie.


Teraz zestaw biżuterii z charmsami od Natalii.
W moim ulubionym, fioletowym kolorze.




Mała matrioszka od Julii.
A w środku niespodzianka.



Książka od Justyny.
Mam nadzieję, że będzie ciekawa.



I sówka od Julii.
A na zdjęciach zobaczycie do czego jeszcze służy.




A to mój tort.
Dokładnie taki jaki chciałam.


A tu cała moja ekipa.



To wszystko na ten tydzień.

Do zobaczenia :**

2 komentarze:

  1. Śliczna zielona bransoletka :)
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani bardzo!
      Może Pani też kiedyś dostanie taki prezent?

      Usuń