niedziela, 10 marca 2013

Na koniec inspiracje

To pod koniec tygodnia inspiracje.

Źródło (oczywiście): LookBook

Na początek dziewczyna z polski.
Bardzo podoba mi się uczesanie i koszulka.
No i okulary ^_^


Kolejna dziewczyna z Polski.
Wszystko byłoby super gdyby nie te pończochy.
Są tu też moje ulubione:
Buty z ćwiekami na obcasie...


...takie jak u dziewczyny ze Szwecji.
Ten plecak i leginsy są mega fajne!


A dziewczyna z Finlandii jest ubrana na rock'owo.
Glany i jeansowa, potargana kurtka są fajnie dobrane.
Jak yin-yang ;-)


No i moja ulubiona stylizacja.
Dziewczyny z Nowego Yorku.
Po prostu brak mi słów.
A najładniejsze są....
Rude Włosy!
A może niedługo zobaczycie mnie w takiej stylizacji ;-) 
(tylko oczywiście bez rudych włosów)



To wszystko na ten tydzień.

Do zobaczenia w następny weekend :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz