sobota, 14 lutego 2015

Winter

Uwielbiam zimę. To moja pora roku. Wszystko wygląda tak biało i czysto.
Wszystkie moje płaszcze i kurtki są czarne, tak samo jak spodnie czy rajtuzy.
Powstaje wspaniała abstrakcja, którą wręcz uwielbiam.
Czapki też mam raczej ciemne, ale dzisiaj wyjątkowo założyłam jasnoszarą ze ślicznym miętowym pomponem.
Byłam także z przyjaciółką na "zimowych promocjach" i przywiozłam z nich moją pierwszą spódniczkę we wzorki. Zawsze kupowałam gładkie, ale ta mnie urzekła i musiałam ją wziąć.
Tak więc zapraszam na pierwszy w tym roku zimowy post :)

*   *   *

I love winter. This is my time of the year. Everything looks so white and clean.
All of my coats and jackets are black, as well as pants or tights.
Created a great abstraction, which I even love.
I have also a rather dark caps, but today I wore a light gray with beautiful mint tassel.
I was also with a friend on a "winter promotions" and brought there my first patterned skirt. I always bought smooth, but it captivated me and I had to take it.
So I invite you to this year's first winter post :)


Photos: Little Mi







(Czapka O Manufaktura/ Spódniczka Bershka/ Płaszcz Esprit/ Bokserka H&M/ Naszyjnik Bijou Brigitte/ Rajtuzy Gatta/ Botki Pavement)
(Cap O Manufakrura/ Skirt Bershka/ Coat Esprit/ Boxer H&M/ Necklace Bijou Brigitte/ Tights Gatta/ Boots Pavement)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz