piątek, 10 października 2014

Barcelona - day 1

A więc tak jak obiecałam zdjęcia z wycieczki :)
Była to wycieczka, która mnie zmieniła i było to moje marzenie,
aby pojechać do Barcelony.
Miasto piękne, cudowne, po prostu brak mi słów.
Tutaj będą zdjęcia, które robiłam typowo modowe.
 A więcej zdjęć znajdziecie u Little Mi
Zapraszam :*

So as I promised pictures from the trip :) 
It was a trip that changed me and it was my dream, 
to go to Barcelona. 
City is beautiful, wonderful, just are no words. 
Here are the photos that I did typical fashion. 
  More pictures can be found at Little Mi
Enjoy :*










(Sukienka No Name/ Torebka Pan Tu Nie Stał/ Trampki Converse/ Bransoletki HandMade)
(Dress No Name/ Bag Pan Tu Nie Stał/ Sneakers Converse/ Brancelets HandMade)

3 komentarze:

  1. Piękne widoki :)

    Zapraszam na nowy post po dłuższym czasie.
    Mieszkanie studenckie nie musi być brzydkie!
    http://krecsiezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Barcelona <3
    Czwarte zdjęcie od dołu... MISTRZOSTWO <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Również pozdrawiam gorąco :*

      Usuń